Friday, 30 July 2010

Bila haiwan ber'Facebook'

My favvy
Cicak : Tuan rumah baru beli raket elektrik, gua kenduri nyamuk BBQ malam nih...
Nyamuk : Baru habis ronda rumah Ajoi... kenyang burpp, Alhamdulillah. ..
Aedes: Baru jer selamat bagi cucukan maut, yeah!!!
Ayam: Tidaaaaaaaaaaaak, besok majikan gua mau buat kenduri kesyukuran, gua mau di sembeliiiiihhh!
Cicak : Isteriku tersepit pintu
Ayam : Kawan2...kalau esok guwe tak update...bererti guwe udah digoreng....I luv u all... jangan lupa buat kenduri arwah untuk I yaa...
Nyamuk: Siot, sekali drug addict gua hantam daaaa. Gua positif HIV AIDS... uwaaaaaaa
Kucing: Baru je add awek sebelah umah... keturunan PARSI beb!!!
Tikus: Operasi malam ni... selongkar kabinet dapur... siapa nak ikut?
Katak : Malam ni nak buat konsert la..dah lama tak hujan ni..hangat oii..
Ular : Rasa macam nak makan lauk telur la malam ni..mana nk cari ek..
Anjing: Aku tension bila ada mat rempit berkumpul tepi rumah aku tiap malam. Nak tido pun tak senang hanjeng punya org.
Kuda: Patah kaki; Rider aku entah pape salah timing bila nak lompat pagar, sekarang rehat kat kandang.
Kura-kura: Aku sakit hati bila bini aku berjalan. Lembab mcm siput babi.
Siput babi: Aku sakit hati bila bini aku bergerak. Lembab mcm kura-kura.
Gagak: Tadi jumpa ayam KFC. Jangan jeles
Burung Kakak Tua: Penat betul nk ubah stigma masyarakat. Walaupun aku Burung Kakak Tua, tapi aku burung Jantan!!!
Babi hutan: Susah betul nak cari makanan halal sekarang ni.
Kera: Semalam GF aku bagi bunga. Sedap jugak kunyah.
Tikus: Aku makan mee goreng mamak kat Al Naz maju@precint 9. Meh la join sekali.
Lalat: Asyik hurung bangkai je. Alhamdulillah hari ni jumpa nasi bungkus.
Sotong; Aku bengang bila tapak sulaiman ejek aku si lembut
Kucing : Update petang karang tepat jam 5.00pm slow menghendap ala2 pink panther nyurik ikan bawal kepunyaan kak lela majnun...
lipas : Merasmikan pengunaan kepak baru sekali bila dikembangkan. ..gerun tengok mmber aku kena tarik dengan jeli2 panjang kepunyaan cik cicak..eee seram nyeee....
itik serati : hahahhaa lawak betul ayam serama tu ade hati jalan tersengguk2. ...nak tiru aku le tu.. lol
Ikan laga: Boring sih, duduk sorang-sorang dalam tanki ni.
Ikan parang; Kurang asam punya manusia, letak gambar aku kat depan bekas keropok
Ikan Jerung: Kenapa tak ada seorang pun nak add/approve aku :-(
Ikan Sepat: Terkenang jiran sebelah yang dah dijadikan ikan pekasam. Al Fatihah
Ikan Bilis: Wah ramainya kawan kita. Tahniah remy, ko kawan aku yang ke 5000.
Ikan Arowana: Cantik tak sisik I? Cantik kan?
Ikan Mas Koki: macam mana nak kurus nie?


Bagaimana ya kita2 berFacebook? kwang x3

No comments:

Related Posts with Thumbnails