Tuesday, 18 November 2008

Improving Y Sense of Humour :D

10th Jun 2008

Kawan-kawan! Nak tengok cite lawak tak? Best, kelakar dan cool - namanya 'Allah Made Me Funny'. Ia dianggotai oleh Azhar Usman, Preacher Moss and Mohammad Amer dan mereka adalah Muslim Amerika. Pada fikiran saya, group komedi Muslim ini memang membawa banyak mesej tentang Islam. Daripada tengok cite lawak yang selalu berlakon dan bercakap nonsense dan juga kekadang memperbodohkan diri diorang, lebih baik tengok benda yang boleh mendekatkan diri kita tentang Islam. Kan? Kan?

Jadi, jom tengok ni! :)) Ini hanyalah sebahagian dari persembahan diorang, yang mana bercakap tentang cara-cara, kita 'Muslims' memberi salam samada - purposefully or accidentally & macam-macam aa. Wanna more? Pi la kat youtube.com dan search Allah Made Me Funny eh, insyallah jumpe. hehe. Info lanjut http://www.allahmademefunny.com/. Here go...

*Credit to Kak Mardhiyah (Ungu Violet) for helping me to download these videos!*





No comments:

Related Posts with Thumbnails